Alla inlägg under februari 2018

Av sandra karlsson - 22 februari 2018 20:04

Long Times No se...
Många tankar som snurrar i huvudet men för att försöka bena ut detta så, ja de har varit en bra dag i dag. Har inte hunnit tänka så mycket då jag blev inringd som extra på jobbet idag. Sen har jag gjort allt jag kan för mamma som är ny op, med lite rädsla så har jag lyckas fixa mat och vatten till chinchillorna och fåglarna utan att jag dog.....ha ha katter har jag oxå tagit hand om så klart men de va lite som de brukar, eller inte för en rymling hittade jag ute.....så det gick ju sådär att få in honom. Hmmm godis e Gott jag hört . Snart är det läggdags för fröken Karlsson som har för övrigt jobbhelg denna helg.De finns så många tankar s påom jag brottas med, ska jag? Eller ska jag inte de e frågan?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards