Alla inlägg under oktober 2013

Av sandra karlsson - 2 oktober 2013 21:02

  Hmm ja då va denna onsdag oxå snart slut.

jag har hunnit med en hel del,tack lilla syster för hjälpen i kväll de va snällt.

Känner mig som en ny människa.

Till middag i dag så blev de lax potatis tillsammans med citronsås smakade lika bra som alltid.

Och de lilla kakmonstret som va hemma sjuk idag blev givetvis sugen på äppelpaj, så varför inte???....

Ska tilläggas att jag har inte ätit någon själv för nu blir de till att hålla sig till lördag ha ha ha..

Jag har även mailat aftonbladet få se om man får någon bild publicerad!!...

längar tills i morgon då får jag lillebror på besök och de vankas hockey kväll med ett odds och massa kaffe 

nog för nu!!!

See you later alligator 


Av sandra karlsson - 1 oktober 2013 21:36

Då va denna tisdag Snart till ända, bara 7 timmars jobb kvar denna Natt sedan så blir de till att vakna upp till en toppen onsdag har jag beställt....

jag som hade beslutat mig för att ha onsdag som städ dag åhhhh kunde inte hålla mig tills i morgon(hmm va är de för fel på mig då?)

men man kan inte annat än att njuta av nystädade golv och intagna fina höstblommor i från trädgården..

men oj vad skall man hitta på i morgon då? När morgondagens sysslor redan e gjorda????

Varför inte en en lång höst promenad tillsammans med min bok, de vore nått de.

åhh grattis lilla farmor du skulle ha blivit hela 99 år idag, många tankar till dej...

2välbehövliga poäng till härliga Djurgården!!!

Bra start och ännu bättre avslutning men en jävla stund där emellan va ju så där.....


klart  slut varulv tjut!!,!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards