Alla inlägg under mars 2012

Av sandra karlsson - 31 mars 2012 13:20

Jag vet inte om jag har längtat så mycket till att de skall bli måndag, när helgen precis har börjat.

Men på måndag så är de bara att åka in och hämta våran nya bil, de ska bli sååååå roligt.

Middagen e förberedd men nu plötsligt så blev jag sugen på cheescake så de blir väl en resa till ner till ica.

ja så får de bli...

för övrigt så händer de inte mycket, ligger och slöar med resten av familia till alvin och gänget 3 på tvn.


klart slut för nu!!!



 

 

 

Av sandra karlsson - 27 mars 2012 08:16

men oj va klockan går, så e de när man inte har ställt om klockan.  nu e ja g jätte sen till mitt efterlängtade möte med mitt så kallade bollplank "världens goaste .De skall bli skönt att träffas igen de har ju hänt lite sen sist men tro de eller ej allt har varit positivt...fan va gött att de går min väg nångång...



Av sandra karlsson - 25 mars 2012 08:18

ja då va klockan framställd check!   SOMMARTID.....

även om de e toppen väder ute redan så känner jag bara för att ligga i soffan och bara va....

hmmm va e de för fel på mig???

all energi jag hade i veckan som va gick väl åt på jobbet antar ja?

men oj så negativ jag låter nu!  de hinner ändra sig bara jag får i mig lite kaffe hoppas ja.

Jag måste i allafall inför skaffa mig ett nytt våffeljärn i dag när de e våffeldagen och allt..

Då kommer Charlie bli glad när han kommer hem i från moster och kusinerna..

Hmmmm fick just psykbryt på Sonya, så nu åkte hon ut. Men hoppas att hon hittar hem de e ju första gången som hon får gå ut.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av sandra karlsson - 24 mars 2012 19:50

idag så har jag och Niclas varit i skövde och provkört denna skönhet

 den e sååå fin vill ha....

men jag brukar ju få som jag vill enligt våra gossar, ha ha ha....

men de verkar som nicke e sugen han oxå....

tack snälla mamma för en underbar middag, i morgon så blir de våffelbak och kaffe på den ny städade altanen...

Och för allt i världen glöm inte att ställa fram klockan

 

nu  blir det nattis för mig det har varit en händelserik dag i alla tecken...

tjingeling...

 

 

Av sandra karlsson - 24 mars 2012 06:52

härliga lediga lördag och så vaknar man innan kl blivit 06.30 jätte pigg.

Kan ju bero på att man jobbat förmiddag hela veckan, så nu blir de att sätta på en kanna kaffe.

Och av njuta till mitt favvo program THE GOOD WIFE de finnas inget bättre just nu att se på...

sen är de bara att ladda för att  åka till skövde och kolla på ny bil, de skall bli sååå roligt...hoppas att den e lika fin som den ser ut på bild..

Sen väntar de middag hos mamma,  porterstek de låter de, mums de kommer att smaka bra med mamma mat.

 

tjingeling

 

Av sandra karlsson - 23 mars 2012 13:19

åhhhh äntligen har dom sista 7 timmarna gått på denna arbetsvecka.

De ska bli skönt att ta helg, och bara va me dom goaste.

Kanske om jag får lust senare skall jag putsa av mina fönster, men vem vet jag kanske hittar på något som e roligare. ha ha ha ha....

Lilleman e och leker med kusinerna så jag har lite egentid  hmmm va hittar man på då???

de e inte så roligt att vara ensam!!!!

 

 

Av sandra karlsson - 23 mars 2012 04:59

Så nu va de härlig fredag, bara jobb i ca 7 tim sen är de välförtjänt helg.

Och den kommer att kantas av familjemys, provköra bil, 18 årskalas och mycket annat.

Hoppas att detta underbara väder kommer att hålla isig, så man kanske kan göra ett röjande i trädgården oxå.

 

Av sandra karlsson - 21 mars 2012 04:10

i går tog jag äntligen tag i de som jag har skjutit upp så länge. De känns bättre och bättre för varje dag som går.

De e min 3;e vecka som jag jobbar heltid efter att varit hemma och sjukriven i ca 6 mån.

Och de går super mycket bättre än jag först trott.

Och de hade jag förmodligen inte klarat av utan min familj som har funnits där, och haft ett enomt tålamod med mig.  

Jag e jätte tacksam för de, älskar er massor!

Nu e de bara att blicka framåt, de finns ju mycket att se fram emot.

Först skall vi in och kolla på bil ihelgen, sen skall vi väl försöka ta oss till habo snart ( åhhh va jag längtar)..

Men än så länge vet jag inte riktigt vad jag vill ha, att de ska vara så svårt att bestäma sig. 

klart slut varulv tjut!!

 

plikten kallar

 

bye bye 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards