Alla inlägg under april 2012

Av sandra karlsson - 22 april 2012 07:52

inte fan så sov jag bättre i natt!!!, somnar i soffan 21.30 går och lägger mig i sängen och vaknar 00,15 och kan inte somna om. hur jävla roligt är de på en skala mellan 1och banan????

grrrrrr de gör mig så arg att inte kunna sova när man e jätte trött..

skit the same, nu e kaffet upp dukat till mig, nicke sover som en stock fortfarande. (Orättvist)

Jag och charlie vann på förra veckans bingopromenix i högaliden, frågan e om vi skall ta en sväng denna underliga söndag...och ta emot vårat pris.

eller om vi ska skita i allt i dag och bara ligga i soffan och göra ingenting!!!!!!!!!!!!!



Av sandra karlsson - 21 april 2012 08:07

sovit som en jävla kratta hela veckan, och nu när de e helg vaknar man typ 07.15 och e klar vaken. men de e väl för att man jobbat fm hela veckan.

inköpslistan e skriven, snart bär de in till skövde för lite shopping och nya naglar äntligen.

men först skall jag åka och sola lite.

skulle behöva städa lite men de e inte sååå roligt.....och de är väl ingen som tar de i från mig, ha ha ha så de finns väl kvar när jag kommer hem...

Av sandra karlsson - 17 april 2012 04:22

ja då va de tisdag, den längsta dagen på veckan.De e bara att hoppas att den går fort.

längtar till helgen då vi skall ta en tripp till en gammal vän till mamma, som förhoppnngsvis har en del positivt att komma med.

De har varit höga berg och djupa dalar ett tag, men nu känns de som de har vänt.

Nu är de bara att tag tag i livet, efter 6 mån sjukskrivning så har ju vågen levt sitt eget liv ha ha ha.....

Av sandra karlsson - 16 april 2012 04:07

ja då va de ny vecka igen, och nya äventyr, de e fm som gäller.

Jag hade en underbar söndag i går tillsammans med niclas och barna, och Veronica med familj.

De måste göras om snart. tack snälla,  de va sååååå roligt...

Av sandra karlsson - 16 april 2012 04:07

ja då va de ny vecka igen, och nya äventyr, de e fm som gäller.

Jag hade en underbar söndag i går tillsammans med niclas och barna, och Veronica med familj.

De måste göras om snart. tack snälla,  de va sååååå roligt...

Av sandra karlsson - 15 april 2012 09:38

Godmorgon världen

Lite morgon kaffe innan vi laddar för bingopromenad i högaliden.

Inväntar syster yster med familj som skall följa med.

Sen ska jag unna mig en sol, nicke va snäll och följe med i går. idag skall jag försöka övertala syster yster.

Till skillanad mot i går så har jag sovit gott i natt och vaknade utvilad  

Av sandra karlsson - 14 april 2012 05:53

de e ju kul att vakna kl 03.10 en lördag morgon eller NOT, har kolla igenom alla program som jag missat i veckan.

väntar på att klockan ska gå lite, så man kan sätta på kaffe snart och väcka nicke som lovat att följa med mig och sola.

Sen väntar kalas, goa Tia fyller år. De e alltid lika roligt att träffa gänget i korsberga.

Hoppas att man hinner hem och kan kolla på sista perioden i hockey.....

Av sandra karlsson - 10 april 2012 06:51

*






 skall börja denna dag med att skrapa några triss, vem vet de e kanske en tur dag!!

















 



















 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards